MDesign

Trends, Shopping, News, Personal Style

Se poartă… cartea despre stil

Lasă un comentariu

Când am început să mă gândesc la acest blog, am început și documentarea în domeniu. Cartea Dianei Șerpoianu, “Moda ca afacere – Marketingul industriei apparel” m-a găsit întâmplător, într-o sală de fitness, cine ar fi crezut? Am citit despre carte în holul sălii de sport, și am comandat-o după câteva zile. S-a mulat perfect pe ceea ce căutam eu, cuprinde ceea ce voiam să aflu.

Diana explică pe înțelesul tuturor, în nouă capitole, segmentele industriei apparel, formele sub care este exercitat retail-ul de modă, comportamentul consumatorului, dezvoltarea colecțiilor sezoniere, stabilirea prețurilor și alte informații utile atât pentru pasionați, cât și pentru cei care activează în industria modei. 

Cartea Dianei Șerpoianu o găsiți în magazinul multibrand Quoi de Neuf din mall Băneasa, în showroom-ul designer-ului Andra Andreescu, în florăriile Belle Fleur Boutique by Victor Slav și în Salonul Robert Both. 

Diana Șerpoianu este jurnalist, ocupând în prezent poziția de redactor-șef adjunct al revistei LUXURY. După terminarea studiilor masterale în Marketing, autoarea s-a îndreptat spre condei dintr-o vocație susținută de pasiunea pentru cercetare în domeniile modei, artei și evoluției imaginii de-a lungul istoriei. Pătrunzând în jurnalism ca autodidact, Diana Șerpoianu și-a rafinat scriitura absolvind cursurile de redactare ale prestigioasei școli de Litere Gotham Writers’ Workshop prin programul The New York Times Knowledge Network.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s