MDesign

Trends, Shopping, News, Personal Style

Vitrină, rochiță și Crăciun 2012!

1 comentariu

Suntem în Ajun de Crăciun, mă gândesc la ultimele pregătiri și la zâmbetele de pe fețele voastre🙂
Public astăzi fotografiile cu a doua ținută din ședința foto realizată în colaborare cu fetele care conduc boutique-ul „Le petit Marais” – doamne deosebite cu care m-am înțeles din prima clipă.
_DSC0158Vom avea zile mai călduroase săptămâna aceasta, așa că rochița prezentată este o alegere bună dacă petreceți cu prietenii, mergeți în vizită sau dacă sunteți cu iubitul într-o vacanță. În oricare dintre variante vă identificați, o să vă simțiți confortabil și stylish în același timp.
_DSC0176_DSC0160Plicul și botinele de mai jos mi-au atras atenția de la prima vizită în magazin🙂, sunt versatile și le-aș purta și cu o ținută pentru club, dar și în alte combinații. Pe lângă acestea, am accesorizat rochia cu un fular și șosete, ambele albe. _DSC0184_DSC0177
Am purtat: rochie, botine, plic și fular din boutique-ul „Le petit Marais”, Calea Victoriei 101.

Fotografiile au fost realizate de Lara Gurov.                             

                            Crăciun frumos, vesel și fashionable să aveți!

One thought on “Vitrină, rochiță și Crăciun 2012!

  1. Foarte inspirata propunerea ta, incaltarile si plicul imi plac mult!

Lasă un răspuns

