MDesign

Trends, Shopping, News, Personal Style

Rochia de Revelion – purtată în trei stiluri

4 comentarii

Au mai rămas trei zile până trecem în noul an – 2013. Zilele acestea ne gândim cum a fost 2012 pentru noi, ce am realizat, ce am pierdut. Pe de altă parte, ne pregătim ţinuta pe care o vom purta în seara dintre ani şi facem ultimele cumpărături, dacă ne lipseşte ceva.

Foarte multe dintre voi veţi purta o rochie în seara de Anul Nou, fie că mergeţi la un restaurant, petreceţi cu prietenii sau mergeţi în club. Ştiind asta, am realizat în şedinţa foto în colaborare cu magazinul „Le petit Marais” fotografii cu una dintre cele mai frumoase rochii din magazin, şi i-am schimbat stilul folosindu-ne de accesorii.

Din nou, „little black dress” îşi demonstrează utilitatea şi versatilitatea într-o garderobă.
                                                                 Elegantă
_DSC0274_DSC0271_DSC0275
_DSC0283Am purtat: rochie, căciulă rusească, geantă manşon – de la boutique-ul Le petit Marais; ghete din piele Cristhelen B. din magazinul Musette; brăţară vintage din argint.                                                                                                

                                                                         Jucăuşă_DSC0232_DSC0209_DSC0222Am purtat: rochie, accesoriu păr, mănuşi lungi din piele cu ţinte – de la boutique-ul Le petit Marais.                                                                       

                                                                Rock Style_DSC0380_DSC0351_DSC0357_DSC0364

Am purtat: rochie, geacă, mănuşi scurte din piele cu ţinte, pantofi – de la boutique-ul Le petit Marais.
Fotografiile au fost realizate de Lara Gurov.
Magazinul „Le petit Marais” este amplasat pe Calea Victoriei 101.
                                   

                                                           Ce outfit v-a plăcut?🙂

4 thoughts on “Rochia de Revelion – purtată în trei stiluri

  1. Mie imi plc mănușile de la tinuta jucausa si tinuta rock style in totalitate :)) si apropo felicitari sunt foarte reusite pozele….

Lasă un răspuns

