MDesign

Trends, Shopping, News, Personal Style

Cumpărăturile cititoarelor în sezonul reducerilor

Lasă un comentariu

20130109_133048Una dintre cititoarele blogului mi-a cerut zilele trecute câteva sfaturi înainte de a merge la cumpărături şi apoi mi-a trimis o fotografie cu ce şi-a achiziţionat. Pentru că aţi fost încântate de un material care să conţină achiziţiile voastre şi pe care să le comentăm aici, pe blog, am început publicarea acestora.
Aş vrea ca fiecare dintre voi să-şi exprime opinia despre produse, să decidem împreună dacă hainele, încălţămintea şi accesoriile cumpărate în sezonul reducerilor reprezintă o „afacere” bună.

Andra B. şi-a cumpărat de la magazinul Benvenutti cizmele de mai jos, cu 380 de lei, de la 840 de lei, preţul iniţial. O reducere substanţială. andra b.
Cris C. a făcut mai multe cumpărături, s-a decis la o pereche de colanţi (e mare fan), la un tricou simplu şi la un articol army. Mi-au plăcut achiziţiile ei, sunt simple şi sigur le va putea purta indiferent de schimbările din modă.P1070170P1070172P1070175P1070176P1070178

Pantalonii scurţi pe care Lara G. i-a cumpărat de la Glow au avut un preţ foarte bun, 29 de lei. Sunt simpli şi ar putea încerca şi nişte dresuri colorate asortate la ei, la următoarea purtare🙂

20130122_13394820130122_133952Îmi puteţi trimite mail-uri în continuare cu produsele cumpărate de voi în această perioadă. Ne-am putea inspira împreună şi am putea învăţa una de la cealaltă.🙂

Adresa e-mail: mdesignfashion@gmail.com
                                                   Lista rămâne deschisă!

Lasă un răspuns

