MDesign

Trends, Shopping, News, Personal Style

Prin colecţia Moschino SS 2013

2 comentarii

De când am auzit prima oară de brandul Moschino, am făcut o pasiune pentru colecţiile lansate de designerii italieni din spatele brandului, identificându-mă din primul moment cu tot ce înseamnă Moschino.

Casa de modă a propus mereu modele originale, indicând de fiecare dată tendinţele din modă, dintr-un anumit sezon.DSC_0248Dintre cele trei linii pe care brandul le lansează (Moschino, Moschino Cheap and Chic şi Love Moschino), preferata mea este Moschino Cheap and Chic, o linie care mă reprezintă, prin modelele propuse. DSC_0255Pentru sezonul următor, Moschino ne surprinde încă o dată prin originalitate, materiale preţioase şi un stil îndrăzneţ al ţinutelor – pline de culoare.

Moschino este de aproape trei ani şi în Bucureşti, cu un butic de lux pe Calea Dorobanţilor.

La sfârşitul săptămânii trecute am făcut o vizită magazinului, curioasă să văd noua colecţie dar şi ce produse se află la reducere.DSC_0235Am observat că majoritatea trendurilor pentru primăvară-vară se regăsesc în colecţiile Moschino, fie că vorbim de culorile must-have ale sezonului, sau de imprimeurile ce îşi vor găsi locul pe multe articole vestimentare din acest an. DSC_0233DSC_0229Hainele poartă culori îndrăzneţe precum nuanţe de roz (accentuat sau pudrat), bleu-ciel dar şi multe nuanţe calde de orange. Pentru cele care nu iubesc în mod special culorile, combinaţia de alb şi negru poate fi o opţiune potrivită. Moschino propune în acest sezon ţinute imprimate în întregime cu motive florale şi se joacă cu dungile, de toate felurile. DSC_0244DSC_0238DSC_0226DSC_0221DSC_0223Vă vând un pont: La Moschino mai găsiţi reduceri la colecţia toamnă-iarnă de până la 50%, până la mijlocul acestei luni. Eu n-am putut rezista ochelarilor de mai sus :D!
foto şi editare: Alexandra Cristea

2 thoughts on “Prin colecţia Moschino SS 2013

  1. Buna:)
    Cat au costat ochelarii ?
    Merci

    • Cătălina, au avut reducere de 50%, am plătit 450 de lei, de la 900 de lei. Dar e o investiţie pe termen lung, am încercat să găsesc un model clasic pe care să-l port la ţinute casual dar şi mai elegante🙂 Pe pagina de facebook tocmai am pus o fotografie cu ei, de aproape. te pup:*

Lasă un răspuns

