MDesign

Trends, Shopping, News, Personal Style

De la Viena, nu vii numai cu haine

3 comentarii

Am evadat câteva zile. Am aterizat în Viena joia trecută şi am luat o gură adâncă de aer încă de la coborârea din avion. Mă simţeam extrem de bine că mă aflu acolo, a doua oară, prima a fost acum 6 ani.

Această prezentare necesită JavaScript.

Am călătorit împreună cu „spuma” presei business din Bucureşti, am întâlnit oameni minunaţi, unii dintre ei ştiam deja cine şi cum sunt🙂.

Această prezentare necesită JavaScript.

Viena era deranjată, puţin tristă şi înfrigurată, peste tot se retuşa câte ceva. Şi totuşi, aerul te îndemna să visezi, îţi impunea o altfel de stare, o stare de bine. DSC03583Oraşul a vrut să-l fotografiem alb, la sfârşit de februarie. Ne-a bucurat zăpada.
Asimilând tot fără răsuflare, adică peisajul

Această prezentare necesită JavaScript.

mâncarea

Această prezentare necesită JavaScript.

sau imaginea vitrinelor

Această prezentare necesită JavaScript.

…am aşteptat ziua de sâmbătă.
De ce? Era zi de shopping! Din nou contracronometru, timpul în magazine s-a comprimat, reducerile rămase erau puţine şi concentrarea pe frumos la volum maxim.

Această prezentare necesită JavaScript.

Am plecat de la austrieci duminică, am primit amintiri pe gratis şi câteva haine numai bune pentru primăvara de pe blog (cele din urmă n-au fost gratuite)😀.

Această prezentare necesită JavaScript.

A fost frumos.

Voi unde aţi călătorit ultima dată?

Foto: eu şi Marian Crăciun (căruia îi mulţumesc!)

3 thoughts on “De la Viena, nu vii numai cu haine

  1. Eu am fost in Istanbul. As vrea sa mai merg odata, sa-l prind mai fara turisti.🙂 Vroiam sa te intreb ce plug-in ai folosit pentru slideshow ca am mai vazut la cineva…

  2. Pingback: Rainy day outfit | MDesign

Lasă un răspuns

