MDesign

Trends, Shopping, News, Personal Style

Lista cu dorinţe primăvăratice

2 comentarii

Să fie de la luna femeii sau de la aerul super stylish al propunerilor vestimentare din această primăvară? Cred că ambele au stat la baza materialului de azi, unde vă arăt ce bijuterii, piese vestimentare, accesorii ca pantofi şi genţi, parfumuri sau cărţi mi-ar plăcea să adun în „buticul” meu fashion.

Am ales minimalist, opulent, erotic, must-have şi lux.

Această prezentare necesită JavaScript.

Deschid lista de dorinţe cu delicatul sutien de la Murmur, o piesă care împrăştie enormă feminitate şi care, după cum văd eu lucrurile, este o piesă hard în noul sezon, în care ne vom lăsa seduse de transparenţă – iar ceea ce se zăreşte printre liniile fine ale dantelei trebuie să arate BINE. DSC04010N-aş vrea să las încălţămintea la urmă, aşa că vă prezint perechea de sandale din noua colecţie Musette, de care m-am îndrăgostit la prima vedere (acum trei zile :D). Elementul aparte – desenul de pe toc – mi-a plăcut în mod deosebit.

Această prezentare necesită JavaScript.

Auriul bretelor de la sandalele Musette de mai sus completează armonios o ţinută total look alb şi negru, alcătuită din pantaloni şi sacou Depot 96.Din sezonul primăvară-vară 2013 am ales câteva piese vestimentare de efect, potrivite zilelor de la birou dar şi creaţii ale designerilor români, pe care ţin cu orice preţ să le adaug în această listă. LANAO colecţie cu mult umor a brandului românesc LANA, inspirată de grafismele din Cimitirul Vesel de la noi din ţară, de la Săpânţa, m-a cucerit. Din colecţia capsulă disponibilă exclusiv pe moja.ro am ales rochia „Tractorul”, colanţi şi plic din aceeaşi colecţie.Venera ArapuŞi pentru că ador imprimeurile grafice, a cincea dorinţă de pe lista mea este rochia creată de Venera Arapu şi inclusă în colecţia SS2013, iluzia că porţi jeanşi mi se pare tare originală!

Această prezentare necesită JavaScript.

Noile eşarfe din mătase (Marame Collection) lansate de Malvina Cervenschi, care stau sub umbrela brandului Malvensky, sunt preferate de mine în primul rând pentru autenticitatea acestora, fiind decorate în stil românesc cu motive din Maramureş, Bucovina, Harghita sau Moldova.

Această prezentare necesită JavaScript.

Acum voi accesoriza totul! Mi-am ales din noua colecţie Pandora o brăţară împodobită cu flori, pe care, aşa cum brăţările Pandora te lasă să te joci, aş introduce şi un element din colecţia de basm lansată recent, pandantivul broscoi fermecat sau cartea de poveşti.

Această prezentare necesită JavaScript.

Esenţele casei de parfumuri franceze „JUL ET MAD” sunt prezente în premieră de luna trecută în boutique-ul Elysee Concept. Creatorii celor trei parfumuri (Stilettos on Lex, Terrasse a St-Germain şi Amour de Pallazzo), Julien şi Mădălina Blanchard, şi-au transpus povestea de iubire într-un “roman olfactiv”. Le-am testat pe toate şi adaug pe listă Stilettos on Lex, un parfum subtil, captivant şi nostalgic. Eleganta De La A La Z carteAm lăsat la finalul listei o carte bună de citit la sfârşitul unei zile, atunci când (sper) îţi mai rămân câteva ore pentru tine. Pe book-land.ro am găsit volumul „Eleganţa de la A la Zoe”, un soi de stilist personal pe care-l poţi ţine în poşetă. O vreau urgent în bibliotecă!

Cum vi se par alegerile mele? 

Voi ce vânaţi în noul sezon?

foto: murmur.ro, moja.ro, venera-arapu.com, book-land.ro.

2 thoughts on “Lista cu dorinţe primăvăratice

  1. Frumoase lucrusoarele pe care ti le doresti😉

  2. Mi-ar placea un plic de la Lana&un sacou de la Depot 96. De la Musette vreau balerini si o geanta colorata. Nici o esrfa de la Malvenski nu ar stica, dar sa zicem sa nu este o prioritate🙂

Lasă un răspuns

