MDesign

Trends, Shopping, News, Personal Style

Roberto Cavalli a vizitat magazinul său din Bucureşti

Lasă un comentariu

Roberto Cavalli
Da! Roberto Cavalli a fost în România, în Bucureşti, în magazinul său din galeria The Grand, de la parterul hotelului Marriott.
Celebrul designer a făcut această vizită pentru a inaugura oficial buticul monobrand cu acelaşi nume, magazin deschis în urmă cu patru luni.
Am ajuns la eveniment puţin după ora 19:00 şi am fost suprinsă de marea de oameni de acolo, multe feţe cunoscute, numeroase persoane publice care purtau outfituri cu grijă alese, iar în jur era MULT animal print!colectieToată ziua de ieri am avut emoţii şi am aşteptat cu nerăbdare evenimentul😀. Aseară, Cavalli şi-a făcut apariţia în aropierea orei 21:00, bine păzit şi cu fete frumose la braţ (atât cât am reuşit să văd, era imposibil să ajungi aproape de el fără să dai din coate!).
Designerul a mers către magazin unde a oferit interviuri jurnaliştilor prezenţi apoi s-a lăsat fotografiat la “panou”. Totul a fost rapid şi de la distanţă, însă, în cele din urmă, sunt onorată că am participat la eveniment🙂.
Irina Shayk (dreapta)În magazinul Roberto Cavalli din The Grand Avenue se găsesc colecţiile pret-a-porter de haine, accesorii şi încălţăminte de lux pentru femei, doar din colecţia de bază a casei de modă – denumită chiar ”Roberto Cavalli”.
Portofoliul designerului cuprinde şi brandurile „just cavalli”, “Roberto Cavalli Junior”, “Roberto Cavalli Parfums”, “Roberto Cavalli Home”.Cavalliinvitatie

Lasă un răspuns

